sobota, 21 lutego 2015

Mineralny peeling gruboziarnisty - Perfecta

Witam wszystkich!
Pochwale się dzisiaj moim ostatnim zakupem, nowość od PERFECTY.
Kosmetyki od perfecty są ze mną już od 2 lat, i nie zamienie ich na żadne inne. Nigdy sie na nich nie zawiodłam, działają tak jak mają działać.

Dzisiejszy post poświęcony jest peelingowi ale za to jakiemu. Jest to peeling mineralny gruboziarnisty dla cery mieszanej i tłustej.



Peeling świetnie sprawdza się do domowego oczyszczania buźki.
Przed oczyszczaniem warto zrobić peeling dla usunięcia martwego naskórka, zanieczyszczeń lub resztek makijażu.

Po tym peelingu buzia jest gładsza, jaśniejsza, pory doskonale otwarte. 



Skład peelingu: 
  • lapis lazuli - bogactwo minerałów, krzemu, wapnia i magnezu dla skutecznej i dobroczynnej pielęgnacji skóry
  • minerały morskie- drobinki orzecha
Działanie:
  • Skutecznie usuwa ze skóry martwy naskórek
  • wygładza skórę, dodaje energii i witalności
  • odświeża cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt
Jak stosować??
  • Nałożyć na umytą skórę twarzy, delikatnie masować okrężnymi ruchami przez 1-2 min omijając okolice oczu. 
  • Następnie zmyć ciepłą wodą .
  • Stosować 1-2 razy w tygodniu.

A co do jego konsystencji ??


  • Dosyć gęsty, 
  • łatwo sie aplikuje,
  •  nie spływa z twarzy. 
Osobiście jestem zadowolona z tego produktu i szczerze polecam.
Używałyście go może?? Podzielcie się swoją opinią

Pozdrawiam <3



2 komentarze:

  1. Miałam i lubiłam ;) całkiem dobry produkt ;). Peelingi gruboziarniste to moje ulubione, czasem takie mocniejsze zdarcie jest potrzebne mi ;). I nie tylko jesli chodzi o twarz

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling gruboziarnisty na całe ciało to rewelacja ;D Też takie najbardziej lubie ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy komentarz <33