poniedziałek, 2 lutego 2015

Make-up

Witam wszystkich!
Dzisiejszy post będzie krótki, pokaże wam mój makijaż jaki wykonałam na sylwestra.
Wiem że trochę późno na taki makijaż, ale może być inspiracją na inne okazje.




Makijaż w odcieniach fioletu, dopasowany do koloru sukienki.
Zdjęcia robione w różnych światłach, aby można było zobaczyć jak makijaż prezentuje się w świetle dziennym jak i przy sztucznym ( czyli żaróweczki różnego rodzaju ).




A teraz trochę przybliżenia na oczy :


Zapomniałam zrobić zdj przy zamkniętych oczach, ale mam nadzieje że makijaż jest dobrze widoczny i na takich zdjęciach.

Jak wam się podoba makijaż w takim kolorze?? 

Pozdrawiam. 



5 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłe słowa ;) Bardzo lubię fiolety do brązowych oczu ;) szkoda że właśnie nie zrobiłaś zdjęcia z zamkniętymi oczami, byłoby więcej widać. Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pośpiechu zapomniałam ;) Przy następnym makijażu będę pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjej jaka sliczna buzia! ;) Kochana w czy zdradzisz / pokazesz ta sukieneczke? czy to jest top? Pieknosci podoba mi sie chociaz widze kawaleczek ;( . Makijaz super, i chciałabym bardziej z bliska go zobaczyć kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Sukienka jaką mam na sobie podczas zdjęć to niby tunika, ale to nie jest sukienka do której robiłam makijaż ;) Jest ona w kratke niebiesko siwą ;p Taka staroć, ;)
    Makijaz robiony był do fioletowej sukienki ;)
    Następnym razem zrobie bliżej ;)

    Dziękuje za miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy komentarz <33