wtorek, 13 stycznia 2015

Krótki Wstęp o Blogu

Witam wszystkich!

Mam na imię Ania , mój blog poświęcony będzie tematyce kosmetycznej.
W moich postach będziecie mogli znaleźć porady dotyczące codziennej pielęgnacji skóry twarzy jak i ciała , recenzje kosmetyków, opisy zabiegów, moje prace ( makijaże , paznokcie i wiele innych ).
Poprzez prowadzenie tego bloga chciałabym pomóc dziewczyną a może także i chłopcom w ich codziennych kosmetycznych problemach.
Lubie to co robię i mam ochotę podzielić się moją wiedzą a także chce zdobywać kolejne doświadczenia w dziedzinie Kosmetyki.
Byłoby mi bardzo miła dostawać od czytelników różne porady, bo wiadomo każdy ma swoje doświadczenia w tej dziedzinie. Chciałabym również abyście proponowali tematy postów, co chcielibyście wiedzieć na jaki temat mam pisać ułatwiłoby to moją prace a także zadowolenie z bloga. Postaram się systematycznie prowadzić bloga.Jeśli macie do mnie osobiste pytania. nie chcecie opisywać tego na forum piszcie do mnie z miłą chęcią postaram się pomóc.
Może wystarczy już tego wstępu, przejdźmy do konkretów. 
Zaczynamy Blogowanie !

Pozdrawiam Ania 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje za każdy komentarz <33